Hei Vigdis

Leit å høre at du føler du har tatt noen skritt tilbake. Mitt eneste tips er om du kan nøste litt tilbake og se hva som har fungert tidligere? Se hva du spiste, kosttilskudd, vitaminer, hormoner etc. Anisa gav et godt råd til meg i innlegg #574 i denne tråden. Et skjema du kan sette opp mht symptomer etc. Det kan gi et klarere bilde av sammenhenger. Det kan være et godt hjelpemiddel!

Du fikk jo et solid løft i løpet av første halvår i fjor. Fra å være ganske elendig, til å føle deg som et normalt menneske, tåle lange arbeidsdager og hard trening.

Fra første time hos ny lege i januar i fjor ser jeg du har skrevet at du kuttet ned på en del matvarer: eks tomat, hvete etc. Begynte med naturlig østrogen til fordel for det du tok tidligere, du begynte med nystatin mot candida-sopp, tok kraftig probiotika (VSL#3) og FOS og tok noen tarmskyllinger. I tillegg økte du pregnenelone i tre mnd til 100 mg, og så til 50 mg. Så begynte du vel etter hvert med testosterongel? Et eller annet sted innne i dette ligger sansynligvis svaret på bedringen du opplevde? Prøv å tenkt hva du har gjort annerledes etterpå. Om det er noe som har skjedd i livet som kan ha påvirket formen din? Skriv ned og sorter ting. Lag gjerne en tidslinje.

God bedring til deg! Klem