Viser søkeresultater 1 til 10 av 110
Tråd: Så fik mor Erfa'en
Threaded View
-
03-02-12, 21:33 #29
Sv: Så fik mor Erfa'en
Så blev der ro i lejren. Source Naturals, Enzymes Daily Essential http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=553&bid=9 har nærmest i ét hug taget sig af min mors tilsyneladende uløselige problemer med maven

Så er det bare, om det holder og hvor længe, og hvad der ellers må til for at det duer. Foreløbig har jeg sendt bud efter nogle Udo's Choice Probiotics til voksne over 65 år http://www.naturoghelse.dk/shop/udos...ics-3099p.html
Og så skal der vel noget surt ned i maven også. Men indtil videre går det meget bedre end det har gjort meget længe
Med hensyn til galdesten så er det jo ikke sikkert, der er flere. Dem, der har været, har vel skyldtes min mors hastige vægttab i forbindelse med overgange til Erfa, tænker jeg. Jeg har lige læst hos radiodoktoren.dk
at man ved galdestensanfald kan ta en teskefuld peberrod og skylle det ned med et glas vand, og det skulle så give lindring meget hurtigt efter. Man kan også ta det forebyggende hver dag, og hvorfor egentlig ikke bare gøre det - så slemt smager det da ikke 
Så er hun til gengæld her i den seneste tid blevet noget langtids-snottet og bange for at blive syg med lungebetændelse etc., sådan som hun har en solid tradition for at blive det, hver gang der er optræk til noget. Det er ellers blevet noget nemmere for min mor at undgå infektioner - det er vel takket være Erfa thyroid, tror jeg.
Den læge, min mor har haft i over 30 år, og som har vist hende stor omsorg (så godt han har kunnet, inden for tsh-lærens grænser
) er blevet pensioneret. Så nu er der en flok unge læger i et lægehus, og man kommer ind til den ene eller den anden som det lige passer. Det er nok vældig smart for planlægningen i huset, men det er ikke smart i forhold til at kunne genkende sig patient og forstå, hvad hun snakker om! Min mors immunforsvars påfund og mærkværdigheder er uden tal og begrænsning, og det ville være rigtig godt, hvis hun - næsten - altid kom ind til den samme læge, så der kan tages hånd om de her ting. Men sådan er det så ikke. Så hun og familien skal så sørge for, hendes evt. hostesaft etc. etc. ikke indeholder noget, hun ikke kan tåle etc. etc. Snart een stor gør-det-selv-forretning, det her.
Nielsigne
Lignende tråder
-
Så fik jeg Erfa'en
Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 77Siste melding: 19-10-13, 01:52 -
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40

Svar med sitat

Bokmerker