Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Søvnproblemet
Hybrid View
-
30-01-12, 14:19 #1
Sv: Søvnproblemet
Hei Hildegås

Et spørsmål som jeg mener er vesentlig, er hva som ligger bak søvnproblemene. Jeg sliter selv periodevis med søvnproblemer, og lurer mye på hva det er som gjør at jeg har en periode hvor jeg sover godt og tungt, så kommer det en periode hvor jeg sover elendig osv. Har du eller legen noen tanker om hva som ligger bak søvnproblemene? Jeg har også blitt tipset om høye doser B6, fint at du sier at det tar tid! Det er slitsomt å ikke fungere fullt og helt, jeg skjønner godt frustrasjonen din, jeg har den selv innimellom
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
-
30-01-12, 21:40 #2
Hej Hildegås

Min erfaring er, at alt skal gøres i god tid for at jeg kan sove; laver jeg den mindste smule, risikerer jeg at tippe over i den overtrætte fase ... og derfra er der lang vej til søvn endsige hvile.
På det sidste er jeg blevet glad for Relora, som for mig er meget effektivt til at dæmpe stress. En dag kom jeg til at ta det sammen med magnesium og blev overrasket over, hvor stærk virkningen var - søvndyssende! Jeg ved ikke, om dette er hensigtsmæssigt, men tankevækkende er det i hvert fald ...
Men altså under alle omstændigheder vigtigt at ha slappet godt af, inden jeg går til ro i stedet for at forvente en afslapning og /eller søvn, der starter brat. For det sker næsten aldrig.
Nielsigne
-
31-01-12, 10:02 #3
Lette etter mer info om GABA, og kom over denne bloggen som handler om søvn
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Svar med sitat

Bokmerker