Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Søvnproblemet
Threaded View
-
30-01-12, 13:23 #6
Oppdatering ang mine søvnforstyrrelser.
Hei.
Jeg skulle vel ha skrevet en oppdatering lenge nå men har ikke hatt krefter til det. Skrev her inne i november om mine håpløse søvnforstyrrelser og må få takke deg Luuna som tok deg tid til å gi meg så mye info. Jeg tok kontakt med D.S og han satte straks igang behandling med Melatonin, 5-HTP og vitamin B-6.
Det tok lang tid før det ble noen virkning men sånn etterhvert har det begynt å virke.
Jeg sover nå 4-5 timer hver natt, klarer fortsatt ikke komme inn i ett normalt søvnmønster.
Sovner ikke før en gang mellom 05-07, får da ihvertfall noen timer med kjærkommen søvn.
Sånn sosialt er jo ikke dette akseptabel så kanskje kan noen gi meg innspill for å komme videre, ønsker jo selvfølgelig å kunne snu døgnet tilbake til normalen.
Sånn ellers har jeg det vel litt bedre, fortsatt veldig lite energi, blir fort utmattet når jeg skal prøve å gjøre ting her hjemme. Lengter desperat etter å ha en god dag, kjenne energien i kroppen å føle at livet er på vei tilbake. Håpet er ikke borte :-) men jammen må vi han masser av tålmodighet vi som lider av denne sykdommen. Ønsker dere alle en god mandag

Svar med sitat

Bokmerker