Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
27-01-12, 11:45 #16
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
Update
Jeg ved ikke, hvad der er i vejen. Men jeg ved, at noget er helt galt, og at jeg ikke selv kan få det behandlet i bund med hverken tilskud eller kost. Indtil videre har det kun været metronidazol, der virkelig har virket ud over alt det, jeg gør for at holde det ned selvfølgelig. Clarkia-dråberne er rigtigt gode. De rydder tydeligvis grundigt op i min mave, og jeg har flere gange oplevet, at jeg bliver mere klar i hovedet. Men det med feberen var en and
Det sidder også på mine lunger, og på det sidste har mit opspyt været grøntligt. Det har jeg også læst flere steder kan skyldes toxoplasma gondii. Den skulle også kunne forårsage store mængder oxidativt stress - men hvad ved jeg?
Jeg kan ikke stille den her diagnose selv. Jeg ved bare, at jeg for et år siden fik lavet en Organix-test, der bl.a. viste store problemer med oxidativt stress, og at jeg havde et meget stort behov for flere antioxidanter. Allerede dengang tog jeg 6 gram C-vitamin om dagen og en lang række andre antioxidanter i form af bær, urter, vitaminer og mineraler... Vi kunne nærmest ikke finde på mere.
Jeg ved også, at min subfebrilia begynder at stige til feber, at jeg hoster og at jeg har det som om, jeg har influenza.
Så nu har jeg fået en tid hos praktiserende læge senere i dag. Det kræver mod. Jeg har ingen forventning om at få hjælp eller blive taget alvorligt, og alligevel er jeg nervøs.
Jeg ved, at det skyldes mine mange tidligere oplevelser, og jeg ved, at det handler om, at jeg på forhånd skal skille mig fra, hvad han end måtte mene og stå fast på, at det, jeg oplever, er virkeligt - at jeg bliver hos mig selv.
Så det er mit vigtigste mål!
Jeg har med vilje ikke taget ProBoost, så nu er mine temperatur højere end normalt på denne tid af dagen, selvom jeg har taget Echinaforce, sølv og alle de andre tilskud.
"Desværre" rensede jeg mine lunger så grundigt med damp i går, at det jeg har hostet op i dag ikke var værd at tage med som en prøve, og måske kan han ikke høre noget. "Du kan komme og blive lyttet på", sagde sekretæren.
Og det gør jeg så...
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker