Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Jeg har lest boka. Den er ikke feilfri etter min mening. Men sammenliknet med fagboka P. M. Thorsby anbefaler, Aanderud og Bjøros Thyreoideasykdommer, så er den faktisk skrevet på et lesbart norsk. Boka til Bakke kan være et bra sted for å lære om egen sykdom, eller sykdommen til kona di, søstera di, mora di etc. Så kan du lese videre, for du finner ikke alt i denne boka, som flere andre kommer inn på i denne tråden.
Hei Vigdis

Jeg har ikke lest boken til Bente Bakke. Derimot synes jeg Stop TheThyroid Madness er meeeeeget god, så hvordan vil du sammenligne de to?
Etter å ha lest "Hypothyroidism type: The Epidemic", "Hypothyroidism, The Unsuspected Illness" og Stop The thyroid Madness, bestilte jeg Sköldkörtelboken av Eva Sartorius, men sendte den tilbake.

Mulig jeg ikke ga den en fair chance. Jeg syntes den var noe tynn og virket enkel i forhold til bøkene til Mark Starr, Broda O. Barnes og Janie Bowthorpe.

(Så nå må jeg låne både "Sköldkörtelboken" og "Veien til et friskere liv" på biblioteket og gi dem en sjanse til hvis jeg orker flere frusrasjoner).