Viser søkeresultater 1 til 10 av 200
Threaded View
-
24-01-12, 23:54 #16
Sv: Træthedssygdom efter whiplashskade – Luunas præsentation
http://www.biocare.co.uk/default.asp...ductGuid=16490
Luuna. Kokosolie indeholder ikke alene caprylsyre, men også laurinsyre og MCT. Ikke alene er de velgørende for recovery eller bevarelse af helbredet, men også driver de parasitter og svamp ud af kroppen, såfremt man erstatter hovedparten af fedtstoffer i kosten (må ikke være fedtfattig) med kokosolie direkte, ellertil varmt og lunt tilberedt mad. MCT-olie findes isoleret som f.eks. denne og kan tilsættes direkte rå eller færdigkogt, afsvalet mad og derfor føles det ikke som "kosttilskud".
Hver aften lige før sengetid kan du gøre det til en vane, at spise moset eller kort blændet 1/2 umoden papaya med lidt vand, så den forbliver i systemet hele natten. Efter 2-3 uger kan du fortsætte med 1/4 umoden papaya. Selv flere meter lang bændelorm bliver opløst af tilstrækkeligt med umoden papaya i tarmen, og bliver væk.... Desuden "virker" umoden papaya også via blodstrømmen, så hvor end f.eks. candida gemmer sig, bliver den "fundet". På denne måde behøver det ikke føles som "kosttilskud", men mere som en fast bestanddel af kosten.
Alle virker også anti-inflammatorisk, såfremt du begænser brugen af umættede plantestoffer til olivenolie og ellers skrotter alle andre, undtagen "nøddeolier". Avocadoolie er OK, men den harsker allerede i kropstemperatur og ligger tungt i maven.
Hvis du systematisk tilrettelægger din kost, så den består af de mere "uvante" ingredienser som tilbehør eller "bindemiddel", kan du blive noget mere uafhængig af en hel del kosttilskud.
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Billede før og efter total thyreoidectomi (Hashimoto's)
Av Anisa i forumet OperasjonssalenSvar: 0Siste melding: 15-09-10, 15:00 -
Præsentation - langt om længe
Av Pjevs i forumet PresentasjonerSvar: 2Siste melding: 10-02-10, 21:42 -
Høj TSH efter influenza
Av gitteh i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 17-01-08, 20:37 -
Stofskiftetal efter influensa
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 03-09-07, 22:27

Svar med sitat

Bokmerker