Sitat Opprinnelig skrevet av Vigdis Vis post
Hei flaggstang, varm klem til deg

Det høres ut som om du sliter en del. Min tanke er at noe mangler i den behandlingen du får. Har du fått sjekket alle mineraler og vitaminer hos legen din (ikke glem B-12 eller D3)? Det bør du gjøre. Og få utskrift av både denne prøven og alle andre prøver som er tatt tidligere. Nå husker jeg ikke hva slags stoffskiftebehandling du får. Tror du at du burde ha en høyere dose stoffskiftemedisiner? Har du forsøkt T3, enten som Liothyronin eller som Erfa Thyroid? Alt bør forsøkes for å stable deg på beina.

En annen ting: Når du får tatt mineraler og vitaminer, se hvor i referanseområdet de ligger. Om D3 ligger lavt, økt dosen kraftig, den kan påvirke stoffskiftet ditt om den ligger lavt. det samme med B12. Du kan føle deg ganske elendig med lav B-12, få det godt opp i referanseområdet. Om den ligger og skraper i bunnen, er ikke det godt nok for deg, der du er nå. Desverre vet de fleste leger for lite om alt dette. At vi ofte kan ha et dårlig opptak av viktige stoffer fra tarmen for eksempel.
Da har jeg fått litt mot etter å ha lest innlegget ditt Vigdis. Tusen takk for gode råd.
Går bare på liothronin. Skal ta f3 prøve imorgen, det blir bra. Og kortisolprøve.
Håper det er binyretretthet (da veit jeg det er noe mer galt,bor føler det er det som plager meg itillegg).
Men legen kryssa av for leukocytter, hva er det godt for?

Helgen har vært fin, formen har ei vært bra. Men detgjelder å ikke okkupere på det jeg ikke får til.
Heller tenke på de små tinga.

God natt, imorgen skal jeg forsøke og stå opp 07.00. Må på lab. Før ni.