Low dose Naltrexone?

For et par måneder siden skrev Anisa følgende, efter at jeg havde offentliggjort, at jeg må tage mere end 30 forskellige tilskud (lige nu er jeg f.eks. stoppet med to for min mave-slimhinde, og så går det galt ):

Og jeg svarede:

Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
Kommer tid kommer råd! Der er mange ting, jeg endnu kan gøre, og LDN er en af dem!
Først gælder det imidlertid at få det basale bragt i orden, og ud over søvn, ernæring (herunder optimering af mitokondriefunktion) og behandling af mere generelle og specifikke infektioner/inflammation, så skal jeg simpelthen have hormondelen kørt bedre på plads.

Noget af det geniale ved Teitelbaum er, at han er ajour med den internationale forskning og meget anerkendende overfor sine kolleger.
Her er første del af tre artikler med titlen "30 Top Tips for Treating CFS & Fibromyalgia When All Else Fails".
Og her er bl.a. LDN nævnt
Status er, at jeg jo er godt i gang med thyroid nu (der mangler stadig noget på andre hormoner), at det i en vis udstrækning lykkedes at slå infektionerne så meget ned, at jeg ikke lægere dagligt var plaget af "feber" og "influenza", mens det dog blev/bliver provokeret af f.eks. en gåtur på 10 minutter

- men at disse nu igen er ved at tage mere magt og plager mig dagligt...

Desuden må jeg sige, at det var lige vel optimistisk at skrive, at der endnu var mange ting, jeg kunne gøre. For det er der - bare ikke i Danmark

Det ser dog ud som om, at Naltrexone fremstilles på Skanderborg Apotek, og måske skulle jeg tale med min holistiske læge om at give det en chance?
Jeg har dog læst en patientberetning, hvor vedkommende har erfaret det, som jeg frygter lidt: At det ikke er en god ide at starte på medicinen, mens infektionerne endnu raser?
Antibiotika kunne måske også være en mulighed igen, selvom jeg helst vil være fri... Jeg har problemer nok med min mave, og nu (efter start på Thyreoid) er min lever lige ved at komme sig...

Jeg tænker videre...