Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Threaded View
-
19-01-12, 10:57 #2
Sv: Hypothyreose Type 2 finns inte, sier Mats Palmér, overlege og endokrinolog
Hva er det Mats Palmér egentlig skjønner om sykdom i skjoldkjertelen og stoffskifteproblem
Tilstanden som har fått navnet Hypothyreose Type2 er jo kun en måte å vise at mange har et stoffskifteproblem som IKKE vises i en blodprøve!!
Tilstanden (Type2) er forøvrig akkurat som i gamledager da man ikke stilte diagnosen med blodprøver, men gjennom symptom og samtale og hva kom ut av dette regimet ??
PASIENTENE BLE BEDRE MED THYROID !!!
Såkalt ekspert som dr. Palmér er med på å spre full forvirring når han ikke engang forstår det grunnleggende SYMPTOMENE!!!
Jeg vil heller tro at leger som overser Type2 og pasienten forblir u-diagnostisert er i større fare for å få andre sykdommer FORDI skjoldkjertelen ikke virker som den skal. Det er jo akkurat dette dr. Broda O. Barnes, dr. Mark Starr, dr. Hotze m. fl. har skjønt, og ikke minst alle vi som blir frisk(ere) med medisin for et underfungerende stoffskifte som Palmér & Co mener ikke finnes!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Svensk jente med hypotyreos. Erfa Thyroid, kortison, DHEA mm
Av Seahorse i forumet DagbokerSvar: 20Siste melding: 30-01-12, 20:06 -
Finns det liste over endokrinologer i Norge?
Av Kevlin i forumet EndokrinologerSvar: 12Siste melding: 20-11-10, 13:00 -
Hypotyreos Rapport av Fredrik Palm
Av Vigdis i forumet Stoffskifte-relaterte artikler og videoerSvar: 2Siste melding: 06-10-10, 15:07 -
En overlege på VOP kan bli løsningen:)
Av Hsn i forumet Hos legenSvar: 8Siste melding: 13-09-07, 21:09

Svar med sitat

Bokmerker