Sitat Opprinnelig skrevet av camomilla Vis post
I noen tråder hvor det blir spurt om navn på leger, legesentere, websider, og fortalt om erfaringer fra leger, ender det ofte med at ting blir besvart på PM.

Jeg mener man er fri til å f.eks. nevne et hvilket som helst legenavn enten det er i en positiv eller negativ forbindelse.

Vi gjør ikke det for å henge ut noen, men for å dele erfaringer.
Hvorfor skal slike ting hemmeligholdes?

Vi har ytringsfrihet i dette landet, og det er ingen som blir tatt for å navngi praktiserende leger, (som attpåtil tar seg godt betalt for det) hva de gjør og hva slags behandlingsregime de har.
Modtaget i dag fra en læge, der ikke er omtalt her på forummet med andre oplysninger end, at nogle af lægens patienter går grædende hjem fra lægens konsultation:

"Ved søk på mitt navn på Google kommer det opp fra Sonjas stoffskifteforum: (...) Dette finner jeg helt urimelig. Jeg behandler stoffskiftepasienter daglig som spesialist i indremedisin og Endokrinologi, oppdaterer meg faglig med regelmessige møter innenfor det norske endokrinolog-miljø og ved medlemskap og møter i den Europeiske thyroideaforeningen. Og så skal pasienter som er henvist til meg måtte lese denne sjkanerende omtalen. Jeg finner det helt urimelig. Jeg må be dere snarest om å fjerne denne omtalen av meg. (...) Det er helt urimelig og gjenspeiler ikke på noen måte mine pasienters tilbakemelding. Tvert i mot arbeider jeg samvittighetsfullt for å hjelpe alle mine pasienter. Og jeg har ingen mulighet for å forsvre meg mot denne type sjikane. Jeg må be om deres snarlige tilbakemelding.
Med vennlig hilsen"

Admin-teamet mener, at en grædende patient, er en for mange.

Hvem bør vi føje her på forummet? Lægerne eller de syge?

Hvad mener I?

Sitat Opprinnelig skrevet av Mod Vis post
Anbefal nye klinikker her.
Advar mot navngitte leger (uansett hvor dere har møtt dem i behandlingsforløpet) her.
Anbefal navngitte leger (uansett hvor dere har møtt dem i behandlingsforløpet) her.