Sitat Opprinnelig skrevet av voggis Vis post
Jeg har alltid vært en "slow-starter" fra morgenen av (for tiden "no-starter" ) og alltid fått mer og mer energi utover ettermiddagen/kvelden. Jeg har alltid forsøkt å ha en forutsigbar hverdag, men føler at det har vært av mer praktiske årsaker enn at jeg forsøker å unngå "uforutsette" ting. Jeg har selvfølgelig ikke nok "symptomer" på å ha aspberger, men det kan være en forklaring på noen av de "nerdete" tilbøyelighetene jeg har hatt og fremdeles har...
Voggis; dette høres kjent ut for mange av oss med binyreproblemer. Selv er jeg ikke ordentlig i gang før etter 12, og go'formen kommer fra 18- tiden. Før 10 bør jeg helst ikke tilsnakkes

Det kan tenkes du trenger hydrokortison- tabletter. I alle fall må du få sjekket binyrene. Spyttest X 4 i løpet av en dag, og evt måling av kortisol i døgnurin. En blodprøve sier nada. Spyttester kan for øvrig tas hos www.scandlab.com, eller hos legen din, om han er alright. Ellers "kjør på" med vitaminer/mineraler for binyrene, særlig magnesium, c-vitaminer og b- vitaminer.