Viser søkeresultater 1 til 10 av 203
Tråd: Dagens positive tråden
Threaded View
-
09-01-12, 18:00 #7
Sv: Dagens positive tråden
Jeg får oppsummere litt av det jeg føler har vært kos og positivt i de siste dagene
Fredag var jeg og spiste middag på brygga, deilig. Det er lenge mellom hver gang jeg orker slike ting. Storkoste meg
Lørdag var jeg helslapp og det ble derfor fyr i peisen, varm kakao og timer foran TV hvor jeg bivånet andre som slet seg ut, mens jeg bare hvilte. Det må være lov.
Søndag orket jeg faktisk å vaske hele leiligheten på en gang. Det tilhører virkelig sjeldenhetene. Det var en helt fantastisk følelse når jeg var ferdig. Hjelpes så sliten jeg var når jeg var ferdig. Tok en lang varm dusj og tilbrakte kvelden horisontalt med unntak av litt matlaging når sulten meldte seg.
I dag har jeg gått til byen i myk og deilig nysnø. Kjøpte meg ei jakke jeg vurderte å kjøpe i fjor, men som jeg syntes var i overkant dyr. Nå har jeg tenkt på den i ett år. Litt annerledes modell i år (finere) og like dyr og nå er den min. Lykkelig
Gikk hjem og måkte snø utenfor i en times tid. Snart skal jeg ut å lufte den nye turjakka mi
Lignende tråder
-
Positive opplevelser/gravid på liothyronin
Av Synne i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 08-01-11, 18:30 -
Dagens lille slanketips
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 76Siste melding: 29-03-08, 01:06 -
Dagens legebesøk - kavitasjon - antistoffer - TSH m.m.
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 24Siste melding: 08-05-07, 10:18

Svar med sitat
Bokmerker