kære alle

jeg lovede at holde folk opdateret med mit forsøg med anatabloc og jeg har nu taget det godt en uges tid ...
først skal jeg sige at pillerne smager meget parfumeret - stærk flouragtigt ... men deres virkning - super godt må jeg allerede sige
jeg er jo en person der aldrig fryser --- jeg kan slet ikke styre varmen i kroppen og ved jo at det dels skyldes inflammation i hele kroppen , sikkert gluten allergi - helt sikkert mælkeallergi og voldsom nikkelallergi så kommer man nogengange til at spise ting man ikke bør - så koger kroppen yderligere op - hvis jeg så tager disse piller går der ca 1 time så er varmen forsvundet 1 time senere

der står alle steder at man skal tage 2 stks - 3 gange om dagen - det virkede ikke for mig så jeg tager 3 om morgenen og 3 om aftenen og jeg har ikke haft feber de sidste 2 dage

min rysten i kroppen er også ved at være bedre - dog ikke forsvundet ej heller muskekramper , men det er blevet bedre .

jeg synes de er meget dyre ca 500 kr pr mdr men tror faktisk ikke jeg vil undvære dem igen , der er altså sket noget i kroppen der ikke er til at undvære

nu er det bare spændene næste gang antistofferne skal måles , hvordan det ser ud ... men det skal i nok få en opdatering på om de er gået ned .
lige nu er anti tpo på 257 og anti tg 5000 så hvis de er gået ned er det jo bare perfekt

hav en dejlig aften

kærlig hilsen

Simba