Viser søkeresultater 1 til 10 av 13

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Jeg har ingen medicin fået i over 2 år, fordi jeg har nægtet at tage mere Eltroxi

Sitat Opprinnelig skrevet av Luuna Vis post
    Måske kan du herefter fokusere på det allervigtigste, og er det ikke rigtigt forstået, at det er, at du kommer hurtigst muligt i behandling for en alvorlig stofskiftesygdom med en form for medicin, som din krop kan tåle?

Så kan du herefter fokusere på lægevalg i det offentlige og måske her nu bare vælge en, hvor transportiden er kort?
    Uanset har du jo RET til lægebehandling, og du kan jo til enhver tid henvende dig til skadestue, lægevagt og såmænd også den læge, hvor du er tilmeldt nu.
    Det, vi ikke magte her og nu, kan vi jo beslutte os for at tage os godt af senere. Ikke undertrykke det, men sætte det i baggrunden til kræfterne er der igen.
    Det er næsten også sådan, jeg har gjort, bortset fra, at jeg bare har "skiftet" til lægens vikar

Jeg tror også, det kommer lidt an på, hvordan ens situation i øvrigt er; jeg er fx arbejdsløs, så jeg skal tit stå til regnskab over for et system. Og så er jeg mor til et barn på 8 år, og der er også grænser for, hvad man kan i forhold til skole etc. Hvis man træder "ved siden af" - hvis fx det er svært i en periode at have kræfter til at få ungen i skole til tiden om morgenen, så har man altså systemet på nakken. Og så er det en klar fordel at ha en læge, der kan og vil forklare, hvis der bliver brug for det. Og ikke ud fra tsh, for det kommer man som bekendt ingen vegne med, og slet ikke, når man bruger thyroid. Derfor: En læge, der ikke er bange for thyroid er det godt at ha. En læge, man ikke kan snakke med, er det aldrig godt at ha ... Det er noget svineri, du har været udsat for, Lisel, men der er desværre mange eksempler på svigt af forskellig slags. Man kan meget nemt komme til at tvivle på (mange) lægers motiv til at blive læge, når man læser om deres opførsel.

Nielsigne

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Standard Sv: Jeg har ingen medicin fået i over 2 år, fordi jeg har nægtet at tage mere Eltroxi

Jeg er helt på linje Nielsigne.
    Blot tænker jeg, at når man er afkræftet og i nød, så er det vigtigt at rydde bordet og tage én ting ad gangen og det allervigtigste først.
    Derfor spørger jeg til, om jeg har forstået det rigtigt.

Naturligvis er det helt afgørende at finde en læge, som man kan samarbejde med, som ikke diskriminerer, som vil foretage de nødvendige undersøgelser og som vil henvise til speciallæge.
    Så vidt jeg husker, koster et lægeskift 175 kr., og man kan skifte, når man vil

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Enig En af mine vigtigste grunde til at skrifte til thyroid - og slippe helt af med det syntetiske - var mit barn og i høj grad også det med at kunne få hende af sted om morgenen og være alle de ting, man skal ku være ... Og så skal man jo også skifte, mens man overhovedet er i stand til det. I hvert fald tror jeg, at hvis jeg var blevet dårligere, end jeg var, da jeg skiftede, så kunne jeg ikke ha haft kræfter til at gøre de ting, der skal til.

Så klø på, Lisel

Lignende tråder

1. Har fået Armour Thyroid ved et tilfælde!!!
    Av Cirkeline i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 31
    Siste melding: 27-01-11, 12:14
  2. En kvindelig læge, som havde fået hypothyreose
    Av Nielsigne i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 2
    Siste melding: 04-09-10, 22:53
  3. Jeg er ikke bange for at tage thyroid.
    Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 17
    Siste melding: 13-05-10, 14:16
  4. Svar: 1
    Siste melding: 29-11-09, 18:29
  5. Beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye
    Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 3
    Siste melding: 13-05-07, 19:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder