Hej alle I kære some har været hurtige til at give mig respons og støtte

Jeg er alle meget taknemmelig
prøvede tidligere på aftenen at sende en respons men den blev ædt af internet nissen

Jeg er bange for at få endnu en kold skulder af en hvilken som helst læge jeg henvender mig til
selv de orthomolekylære

endsige det at finde endnu en uforstående alm læge, kan næsten ikke holde ud at tænke på det.

Da min exlæge sagde at jeg skulle finde en anden, mente hun at jeg også skulle skifte til
sygesikrings gruppe2

Det er selvfølgelig med til at gøre mig usikker for alt hvad jeg har at gøre med er min førtidspension
var nødt til at stoppe som statsaut fodterapeut i 1994
fordi jeg ikke længere kunne bruge mine skalpeller på en for mine klienter sikker måde
Så min syge historie er længere end blot de sidste 10-11 år
Men det er nok ikke fremmed for nogle herinde -
vi har nok alle været undervejs med vores eget personlige helvede længe end som så.

Jeg aner intet om sygesikrigns gruppe 2, bare at den er for folk med lidt mere på kistebunden end alm
mennesker, men måske er det helt misforstået

I hvertfald så er hele den process hendes afvisning og sikkert velmende forslag om at skifte gruppe - vel
det har sat så megen forvirring igang hos mig at jeg føler mig helt lammet

og jeg aner stadig ikke hvem jeg skal henvende mig til - af de valgmuligheder der er
kan ikke klare endnu en gang sludder eller afslag eller ligegyldighed

men for nu er jeg meget taknemmelig for den kærlige støtte fra alle jer som reagerede
mange tak
store varme kram fra
lisel