Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Standard Sv: Jeg har ingen medicin fået i over 2 år, fordi jeg har nægtet at tage mere Eltroxi

Jeg er helt på linje Nielsigne.
    Blot tænker jeg, at når man er afkræftet og i nød, så er det vigtigt at rydde bordet og tage én ting ad gangen og det allervigtigste først.
    Derfor spørger jeg til, om jeg har forstået det rigtigt.

Naturligvis er det helt afgørende at finde en læge, som man kan samarbejde med, som ikke diskriminerer, som vil foretage de nødvendige undersøgelser og som vil henvise til speciallæge.
    Så vidt jeg husker, koster et lægeskift 175 kr., og man kan skifte, når man vil

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Question Sv: Jeg har ingen medicin fået i over 2 år, fordi jeg har nægtet at tage mere Eltroxi

Sitat Opprinnelig skrevet av lisel Vis post
    Hej alle I kære some har været hurtige til at give mig respons og støtte

Jeg er alle meget taknemmelig
    prøvede tidligere på aftenen at sende en respons men den blev ædt af internet nissen

Jeg er bange for at få endnu en kold skulder af en hvilken som helst læge jeg henvender mig til selv de orthomolekylære

endsige det at finde endnu en uforstående alm læge, kan næsten ikke holde ud at tænke på det.

Da min exlæge sagde at jeg skulle finde en anden, mente hun at jeg også skulle skifte til sygesikrings gruppe2

Det er selvfølgelig med til at gøre mig usikker for alt hvad jeg har at gøre med er min førtidspension

var nødt til at stoppe som statsaut fodterapeut i 1994 fordi jeg ikke længere kunne bruge mine skalpeller på en for mine klienter sikker måde
    Så min sygehistorie er længere end blot de sidste 10-11 år

Men det er nok ikke fremmed for nogle herinde - vi har nok alle været undervejs med vores eget personlige helvede længe end som så.

Jeg aner intet om sygesikrigns gruppe 2, bare at den er for folk med lidt mere på kistebunden end alm mennesker, men måske er det helt misforstået

I hvertfald så er hele den process hendes afvisning og sikkert velmende forslag om at skifte gruppe - vel

det har sat så megen forvirring igang hos mig at jeg føler mig helt lammet og jeg aner stadig ikke hvem jeg skal henvende mig til - af de valgmuligheder der er
    kan ikke klare endnu en gang sludder eller afslag eller ligegyldighed

men for nu er jeg meget taknemmelig for den kærlige støtte fra alle jer som reagerede

mange tak
    store varme kram fra
    lisel
    Lisel? Hvis du tror, du er glemt - kan du tro om igen. Hvordan går det med dig?
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Har fået Armour Thyroid ved et tilfælde!!!
    Av Cirkeline i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 31
    Siste melding: 27-01-11, 12:14
  2. En kvindelig læge, som havde fået hypothyreose
    Av Nielsigne i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)
    Svar: 2
    Siste melding: 04-09-10, 22:53
  3. Jeg er ikke bange for at tage thyroid.
    Av Nielsigne i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 17
    Siste melding: 13-05-10, 14:16
  4. Svar: 1
    Siste melding: 29-11-09, 18:29
  5. Beskjed om å senke dosen med Armour fordi prøvesvarene var litt høye
    Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 3
    Siste melding: 13-05-07, 19:46

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder