Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: pusur's mappe
Hybrid View
-
04-01-12, 22:54 #1
Sv: pusur's mappe
Ja, Virkelig godt at du er tilbake. Venter spent på "oppdateringen".
Klem!
-
05-03-13, 20:06 #2
Sv: pusur's mappe
Hei igjen alle dere gamle og nye brukere.Lovte at æ skulle komme tilbake med en oppdatering, og nu e d vel på tide.
D har skjedd mye d siste årene, et stoffskifte helt uten kontroll, prøver som viste lavt stoffskifte og en kropp som sa hyper.
Etter at æ tok håranalyseprøvene hadde æ stadig kontakt med vedkommende som ordinerte den prøven, ho vinkla problemstillingen fra andre sider, og d hele endte med at nu sitt æ her som melkeallergiker og prøver å mote meg opp til og ta gastroskopi for og påvise cøliaki
I august i fjor kutta æ ut melk og mel,formen ble bedre og bedre, jobba 50% stilling og oplevde at gullapper var en saga blott.
Formen var knall, veldig spent på blodprøver, tok i januar, tsh-24 ft4-7
Helt i sjokk førr æ følte mæ jo i knallform. økte litt levaksin uten laktose, nu sist i februar da viste tsh-8 oh ft4- 13. Formen blir bedre og bedre, nu har æ økt til 60% stilling, og ser lyst på livet. Har slitt noe inni h... I mange år, og ingen har tenkt på matallergi. Kan ikkje sette mæ ned å være bitter, har nok hengt meg selv for mye opp i stoffskiftet, for meg så ble forklaringen noe helt annet.
Klem til alle her inne, d er lys i tunnellen

Svar med sitat

Bokmerker