Sitat Opprinnelig skrevet av Arvid G Vis post
Leger er under ”administrasjon” av ”Big Pharma”!
Stiger ditt kolesterol litt for mye, vil din lege nettopp gi deg Lipitor, Zocor eller lignende medisiner!
Hvis du virkelig klarer å ta inn over deg hva du leser her, har du en ørliten mulighet til å få et Langt & Friskt Liv. Det innebærer at du selv må ta ansvar over kroppen din!

Men mest sannsynlig gjør de fleste alt det Ernæring & Helsevesen befaler oss til å gjøre. Og, vil dermed komme inn i statistikkene på de mange ”moderne” sykdommer, som egentlig man ikke behøver å få.
Min fastlege forsøkte å overbevise meg om å ta Statiner i 2006, men da ga jeg bare beskjed om at jeg ikke ville ha det og at jeg bestemmer over min egen kropp! Dessuten hadde jeg dengang akkurat kjøpt boken «The Cholesterol Myths» av professor Uffe Ravnskov, og skulle lese den først, fortalte jeg ham.

Senere har jeg lest flerfoldige bøker både av Ravnskov , «The Great Cholesterol Con» dr. Malcolm Kendrick og «Lipitor, Thief of Memory» av astronaut og lege Duane Graveline.

Jeg har også forært legen min et par av Ravnskovs bøker, så mitt standpunkt har min fastlege forlengst forstått.

Sitat Opprinnelig skrevet av Arvid G Vis post
Hvis man vet hva man skal gjøre? Og, det vet jo dere, nå!
”Big Pharma” har en bestemt medisin til alle symptoner/sykdommer, så de ønsker ikke at du skal gjøre deg frisk med kun Armour Thyroid + T3 etc.

Legen din:
”Du er min pasient, JEG bestemmer hvilke medisiner du skal bruke og disse skal du bruke resten av livet ditt”
Jeg ville som sagt aldri ha godtatt at legen bestemmer hva slags medisin jeg skal ta!!