Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
01-01-12, 08:39 #16
Sv: Atrofi af skjoldbruskkirtlen pga. thyroid-mediciner?
Jeg må innrømme at de som griper til selvmedisinering har min fulle sympati. Når vi så vet at det er helt ufarlig å teste ut skjoldbruskkjertelhormoner for å se om det hjelper, så ville ikke jeg nølt om jeg ikke fikk behandling. Starten på min overgang med thyroid foregikk på den måten inntil jeg kom til en lege som var villig til å gi meg resept. Og jeg ville gjort det samme med hydrokortison om jeg ikke hadde fått hjelp av noen lege, og visste at problemet lå der. Men det er jo viktig å ha den nødvendige kunnskapen om det man putter i seg, samt ha tilgang til testing av blodprøver. Hydrokortison, som et eksempel, er ikke noe man leker med. Begynner du på hydrokortison, må du trappe uhyre langsomt ned, ellers risikerer du at binyrene blir enda dårligere enn de var i utgangspunktet. Den som bedriver selvmedisinering bør nok sørge for å ha gode kunnskaper, og kanskje også et rikelig lager av medisiner....
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Skal hele skjoldbruskkirtlen opereres væk?
Av Pochahonta i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 14:24 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat

Bokmerker