Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Threaded View
-
31-12-11, 13:20 #13
Sv: Atrofi af skjoldbruskkirtlen pga. thyroid-mediciner?
Jeg er ikke helt enig, Dennis? Hvis prøvebehandlingen skulle gøre betinget af lægernes ekspertise på hypothyreose, eller motivationen til at tilegne sig relevant viden - bliver flertallet af de syge overladt til sygdommen forever and ever. Her var folk, der blev nægtet prøvebehandling selv ved TSH over 60!
"Prøvebehandling" er ikke kun til for patienten, men i allerhøjeste grad også til for lægen... I tiderne før Synthroid, Levaxin eller Eltroxin - var prøvebehandlingen med desiccated thyroid en ganske almindelig diagnose-metode, og vellykket endda. Jeg kan ikke se, at det skulle behøve at være anderledes i dag.
GIV FOLK PRØVEBEHANDLING, selv ved den mindste mistanke om skjoldbruskkirtel-relateret sygdom !• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Skal hele skjoldbruskkirtlen opereres væk?
Av Pochahonta i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 14:24 -
ARMOUR THYROID
Av moor i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 12Siste melding: 20-09-05, 22:12

Svar med sitat

Bokmerker