Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Threaded View
-
25-12-11, 16:15 #3
Sv: "Fat Head" - dramadokumentar med LCHF (Low Carbs High Fat) pointer
Det er mulig jeg ikke har "sett helheten" men jeg synes de første 54 minuttene ikke har noe med resten av videoen å gjøre.

I første del av Fat Head viser Tom Naughton at Supersize Me ikke er bygget på riktig data når det gjelder kalorierinntaket.
Spurlock i Supersize Me gjorde et eksperiment med kun å spise fast food fra Mc Donalds i 30 dager og skulle bevise at fastfood gjør en feit.
I tillegg viser Spurlock at man lures til å spise mer, når supersize menyer bare er litt dyrere enn en standardmeny.
I de første 54 minuttene av Fat Head satt jeg med følelsen av å mistenke Naughton for å "rettferdiggjøre" fastfood ved å bevise at Spurlock ikke har vært redelig m.h.t data i Supersize Me. Han beviser f.eks at Spurlock ikke kan ha klart å få i seg hele 5000 kalorier per dag på 3 måltider fastfood fra Mc Donalds.
Først nesten én time ut i programmet kommer fakta om LCHF og hvordan vi i mer enn 50 år er blitt lurt til å tro at mettet fett er farlig og at kolesterol er noe som tetter blodårene.
DETTE ER VIRKELIG SUPERBRA INFORMASJON
!!
Sist endret av Mod; 11-02-15 kl 18:37 Begrunnelse: Video-lenke
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Erfaringer med Lavkarbo? Erfaring med vektreduksjon på LCHF?
Av Pluto i forumet Lavkarbo & LCHF (Low Carbs High Fat)Svar: 10Siste melding: 25-12-11, 16:34

Svar med sitat

Bokmerker