Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
22-12-11, 20:13 #9
Sv: Livet og formen er som bergogdalbane.
Hvis du handler over nettet fra et EU-land, er der ikke nogen problemer, idet Norge har samhandelsaftaler med lande indenfor EU/EØS. Desuden er jod-dråber ikke noget farligt eller forbudt, er heller ikke opført på nogen forbud-lister.
F.eks. i England kan du finde Lugol's her, men hvis jeg selv skal anbefale, så må det blive Nascent Iodine her, selv om den er dyrere.
Jeg anbefaler den sidste fordi den kan tåles fint selv af dem, der ellers er overfølsomme over for jod, og derfor er det "træfsikkert" for alle, mener jeg.
De er også drøje i brug.
Der er også noget om, at grænsen for toldfrit køb udefra skulle være under 200 NOK, men jeg kan ikke huske om det gælder kun fra lande udenfor EU/EØS, eller uanset hvorfra man får sin dråber. Måske nogen af de andre kommer forbi med det rette svar?
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
Lignende tråder
-
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Hypotyreose tar livet av meg
Av lolipop2000 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 47Siste melding: 17-03-09, 21:34 -
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling
Av anitab i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 104Siste melding: 19-06-08, 13:03 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
FT4 og formen
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-06-06, 22:54

Svar med sitat
Bokmerker