Mange tak Rufus, fordi du deler dine tanker og erfaringer og tager dig tid
Jeg svarer kort, fordi jeg begynder at få lidt feber nu. Begrænsningens kunst er svær

Jeg er også noget optaget af aminosyrer, og har desværre taget hele 4 g glutamin fordelt på 4 gange i meget lang tid uden at mærke nogen forskel efter start eller stop. Igen et eksempel på, hvor forskellig vores indre kemi er
Men med de abstinenser jeg fik, da jeg stoppede med hhv. korn og mælk, er der vist ingen grund til at teste mig yderligere for utæt tarm...

Det, der virker for mig, er tilsyneladende Quercitin, rød elmebark som pulver, NDS Probiotic I.L.D. 10, fiskeolie og Boswellia. Måske hænger det sammen med, at jeg har et større område i min tarm, som jeg tror, er direkte beskadiget. Det hæver i al fald op - men også det er/bliver bedre nu.

Desuden har jeg et problem med bakteriel overvækst, som jeg ikke har kunnet komme til livs med alle mulige tænkelige naturlige midler. Det kan behandles effektivt med antibiotika mod rejsediarre, men jeg har valgt at vente med at tale med min holistiske læge om det, fordi det måske kan løses med thyroid alene og fordi, det sandsynligvis vil vende tilbage, hvis jeg ikke får styr på det.

Men noget skal gøres - der slipper mange toksiner ud i mit system herfra, og det er ekstremt belastende for mit immunforsvar.

Jeg vil meget gerne senere høre mere om det med hvid fisk, som jeg ikke kender!!
Jeg får dog nok ikke kræfter til at vende tilbage her den næste tid.

Anisa - tak for den med æggeblommer også!
Hvis jeg kan få dem sammen med de andre dagligvarer, jeg køber på nettet, vil jeg afprøve om jeg kan tåle det som noget af det første i det nye år!

Lys og rigtig god jul til jer begge