Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
21-12-11, 19:58 #4
Sv: Livet og formen er som bergogdalbane.
Hei, jeg er selv ny på dette forumet. Jeg kan ikke så mye om stoffskiftet, men har lært en del gjennom å lese meg opp på diverse tråder her
. Men legg ut dine prøvesvar med referanseområde, så får du sikkert hjelp av en "veteran". En lege med initialer D. S ved Heggeli helhetsmedisin i Olso er kunnig, flere her på forumet er førnøyd med hjelpen de får av ham. Jeg har vært på første konsultasjon hos ham nylig, og føler at han tar meg på allvor, samt tar de prøver som er nødvendig.
Jeg vet at det finnes kelp/jod tabletter å få kjøpt på nettet (iHerb.com). Jeg har skjønt at det er viktig å få sjekket antistoffene TRAS og Anti-TPO, ev.Anti-Tg, når man pendler mellom lavt og høyt. Selv har jeg flere typer antistoffer, FT4, FT3 og TSH innen referanseområdet (men i nedre halvdel), men har mange symptomer på hypoterose. Håper at du får hjelpen du trenger av lege og alle snille og kunnige folkene her på forumet
Kryddan
Lignende tråder
-
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Hypotyreose tar livet av meg
Av lolipop2000 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 47Siste melding: 17-03-09, 21:34 -
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling
Av anitab i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 104Siste melding: 19-06-08, 13:03 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
FT4 og formen
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-06-06, 22:54

Svar med sitat
Bokmerker