Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
21-12-11, 17:16 #3
Sv: Livet og formen er som bergogdalbane.
Ja jeg regner med at den bare ble borte i havet av alle innlegg hehe
Det ble ingen operasjon på meg for sykehuset mente at strumaen ikke var stor nok, så jeg er på en måte utrolig glad for det, jeg fant ut for 14dager at legen hadde oversett min alvorlige jodmangel. resultatet på døgnurin var på under 0,4. så jeg sitter å leser litt om kelp, siden legen min tydeligvis er på jordet når hun bare ber meg spise mer jod salt.. har høyt blodtrykk i tillegg. Men jeg har fortsatt innenfor normalen på stoffskifteprøvene... Så hvis det er noen som har gode råd om jodmangel eller vet om steder i oslo område som kan mer om dette enn fastlegen min så er jeg utrolig takk nemmelig for tips
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Lignende tråder
-
Har fått beskjed om at jeg ikke har lavt stoffskifte, men formen min "kræsjet" igjen
Av jolene i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 59Siste melding: 03-09-11, 14:06 -
Hypotyreose tar livet av meg
Av lolipop2000 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 47Siste melding: 17-03-09, 21:34 -
Forsøker å finne formen etter kreftbehandling
Av anitab i forumet Lavt stoffskifte etter operasjonenSvar: 104Siste melding: 19-06-08, 13:03 -
Hvordan virker FT3 på formen deres?
Av Trygve i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 01-12-06, 17:30 -
FT4 og formen
Av brits i forumet Høyt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 11-06-06, 22:54

Svar med sitat
Bokmerker