Viser søkeresultater 1 til 10 av 88

Threaded View

Medlem siden
    Oct 2011
    Sted
    Region Midt
    Alder
    60
    Meldinger
    525

Standard Sv: Thyroid USP til danskere

Mange tak for din update Karinakk!
    Jeg er glad for at vide, hvordan det indtil videre er faldet ud, og hvordan dine oplevelser mere generelt er med Flytlie

Når du både har CFS og duft- og kemikalieoverfølsomhed, er du selvfølgelig i risikogruppen for at få reaktioner på medicinen.
    Det fik jeg, og efter råd fra Anisa tog jeg den lige indtil for et par dage siden med lidt mad. For fremtiden ved jeg nu, at jeg kan gøre det igen - f.eks. hvis jeg mærker, at jeg er særligt følsom en dag og ikke mindst, når jeg øger min dosis.

En af de andre ting, jeg gjorde, var at dele tabletten op. Jeg skar den simpelthen over med en lille skarp kniv (billig knivsliber fra Føtex) i 1/8, og i begyndelsen skar jeg endda en mere upræcis stump af en 1/8, som jeg så fandt ud af, jeg kunne tage nogle timer senere, når reaktionerne var helt forsvundet.

Desuden tog/tager jeg magnesium, vitamin B1 og urter til beroligelse af nervesystemet samt dæmpelse af mit cortisol, som har/havde tendens til at være for højt.

Jeg går ud fra, at du har fået 30 mg.?
    Jeg har lavet en oversigt til mig selv for at kunne holde øje med min dosis. Den ser sådan ud for en 30 mg. tablet:

1 grain = 60 mg.
    1 tablet = 60 mg. = 1 grain
    1/2 tablet = 30 mg. = ½ grain
    1/4 tablet = 15 mg. = 1/4 grain
    1/8 tablet = 7,5 mg. = 1/8 grain

Men der er jo også god mulighed for, at det for dig går glat igennem!
    Lykke til
    Sist endret av Admin; 21-12-11 kl 13:05 Begrunnelse: Rettet til 30 mg = ½ grain o.s.v.

Lignende tråder

1. Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
    Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertel
    Svar: 2
    Siste melding: 25-11-09, 10:30
  2. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29
  3. Råd til danskere
    Av Anisa i forumet Hos legen
    Svar: 2
    Siste melding: 19-10-09, 19:24
  4. Svar: 0