Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
20-12-11, 09:39 #6
Sv: Fremtidsdrømme fra barn til ung
Før jeg visste hva som gjorde meg syk (og legen ikke gadd å ta konsekvensen av at blodprøvesvar over flere år indikerte hypotyreose) -
så var jeg til samtaleterapi hos psykolg.
Hun ble etter et par år veldig opptatt av at jeg skulle TILGI (spesielt mine foreldre) og hun presset på - i samtale etter samtale.
Jeg fikk med noen utskrifter (som hun skulle ha tilbake...) som var fra en fagbok - om tilgivelsens kraft.
I neste samtale (etter "hjemmeleksen") sa jeg til henne at jeg ønsket å forsone meg med det som var skjedd
(for meg = en annen beskrivelse av å akseptere) -og så at jeg ikke ville ha mer snakk om tilgivelse.
Jeg mener fremdeles at jeg ville "tapt noe av meg selv" - å tilgi noen som selv ikke syns de har krenket; ber man ikke da om mer
Ikke leng etter sluttet jeg hos henne. Jeg går nå til en annen psykolog; han er fin
(tror han har en fysisk sykdom selv - tremor).
Ifjor spurte jeg ham:
"Spør du nye pasienter som er kommer fordi de er nedstemte / deprimerte om de har fått sjekket på lavt stoffskifte?"
Han svarte bekreftende på det.
Jeg har flere drømmer nå - enn da jeg gikk ubehandlet - hos en Useless fastlege og ditto psykolog
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
Lignende tråder
-
Vi vil ha barn etterhvert
Av lady90 i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 38Siste melding: 24-06-10, 10:39 -
sykdomshistorie til barn på 4 år
Av Merine i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 6Siste melding: 24-06-09, 20:46 -
Armour til barn?
Av Bellissimo i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 14-11-07, 16:29 -
små barn og stoffskiftesykdom
Av rikke i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 4Siste melding: 23-05-07, 05:38 -
Vi ønsker oss barn nr. to
Av Ung mor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 26-07-05, 13:40

Svar med sitat

Bokmerker