Viser søkeresultater 1 til 10 av 179
Threaded View
-
20-12-11, 07:26 #11
Sv: Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
TAK for dit svar Anisa - det bliver printet ud til forståelse af de næste blodprøver

"Jo lavere natrium jo flere ødemer" - det vil jeg huske. Jeg drysser salt på min mad morgen middag og aften, men måske skulle jeg veje en lille portion af om morgenen og se hvor meget jeg egentlig får.
"Creatinine" hmmmm jeg har skruet lidt ned på mængden af protein fra ca 125-140g om dagen til 70-90g om dagen. Jeg har prøvet at sænke det daglige indtag fordi jeg tænker på ikke at få for meget syre. Det er lidt af en balancegang på LCHF kost også at prøve at integrere syre/base tankegangen. Jeg ved at jeg burde vælge hvilken retning jeg vil følge, men jeg kan simpelt hen ikke bestemme mig. Jeg har taget en del fedtvæv på via LCHF, men jeg har en teori om, at det er fordi jeg har spist for meget generelt. Så 2. januar starter jeg op med at notere alt hvad jeg spiser og så satser jeg på at det bare er mængden der skal tilpasses
"LD og C-vitamin" - Jeg spiser 3-4g C-vitamin om dagen så det er helt sikkert forklaringen på at LD er faldet lidt.
"Fosfatase og zink" Jeg får 20mg zink om dagen via mine vitaminpiller, men det kan være at jeg skal tænke på et ekstra lille tilskud.
I morgen skal jeg igennem en MR scanning af hypofysen - så er jeg spændt på om der kommer en forklaring på hvorfor jeg har de symptomer jeg har, når nu lægen siger at mine tal er fine
Kærlig hilsen
Cirkeline
Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
Begyndende knogleskørhed?
Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske
Lignende tråder
-
Jeg fik konstateret for lavt stofskifte for snart 3 år siden
Av Prinsessen i forumet Lavt stoffskifteSvar: 77Siste melding: 11-02-14, 16:13 -
24.02.2009: Påbegynt dagbok
Av Vigdis i forumet DagbokerSvar: 3Siste melding: 18-07-10, 12:02 -
Jeg fik konstateret lavt stofskifte for ca 4 uger siden
Av Karen M i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-01-09, 21:08 -
Mat og Helse for September?
Av marge i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 3Siste melding: 03-09-05, 23:36

Svar med sitat

Bokmerker