Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
Lad mig sige det på denne enkle måde: en orthomolekylær læge, der ikke kender Thyroid-lægemidler - er ikke mere orthomokylær, end mit bordben!

Når selveste "vitamindoktor" Knuth Flytlie, lige pludselig bakker ud og kalder Erfra Thyroid for "ukontrolleret", kan jeg have mine tvivl om hans "modstandskraft" overfor en lang række andre fordomme, skolemedicinen gør sig til talsmand for...
Jeg deler din tvivl Anisa
Alle mennesker har jo fordomme, og det bliver problematisk, når vi har dem i kombination med magt til at udøve dem!
Jeg tror dog ikke, vi skal underkende betydningen af det enorme magtapparat, som også de orthomolekylære læger er underlagt, og det "fordomsfilter", som al information skal igennem.

Kunne der måske være nogen herfra, som kunne have lyst og overskud til at sende de holistiske læger information med div. kilder vedr. naturlig thyroid, som I anbefaler?

Sikke noget skrammel Karinakk

Jeg giver sjældent råd, men her er et forslag:
Start med Thyreoid fra Glostrup, hvis det er det, du mærker er rigtigt!
Du kan indlevere recepten til et hvilket som helst apotek, som så får det fra Glostrup. Jeg betalte et depositum.

Jeg er kommet i gang med min medicin fra Glostrup nu, og efter bare 9 dage tyder alt på, at det virker for mig. Jeg må trappe meget, meget langsomt op, fordi jeg er meget sensitiv, men det er tilsyneladende ikke overfor medicinen men selve hormonerne, eftersom jeg også reagerer på mine egne hormoner, når produktionen af dem bliver stimuleret med homøopatisk medicin.

Når du så har kræfterne, og hvis du stadig gerne vil skifte til Erfa, kan du ringe til Bruce Kyle igen og tale med Bodil, som sekretæren hedder. Hun er er meget sød. Mandag og tirsdag kan du ringe om eftermiddagen indtil omkring kl. 17. Fortæl hende, at det er næsten umuligt for dig at komme til Århus pga. din træthedssygdom, og spørg, om du ikke kan få en tid en mandag eftermiddag. Så er der nok en del ventetid.
Sig desuden til hende, at du gerne vil tale med lægen om Erfa.

Bruce Kyle ved, at det eksisterer. Da jeg havde problemer med at tåle min medicin, nævnte han det selv.
Han havde dog ikke lige et bud på, hvordan jeg konkret skulle få fat i det, men han syntes, det var en god ide, da jeg sagde, at jeg kunne spørge herinde, og nu har du jo kontaktoplysninger på to apoteker.

Du kunne så evt. tage udskrifter af relevant information med fra Erfas hjemmeside?

Men altså bare en tanke og et forslag...