Viser søkeresultater 1 til 10 av 88
Tråd: Thyroid USP til danskere
Threaded View
-
14-12-11, 18:01 #19
Bruker
- Medlem siden
- Oct 2011
- Meldinger
- 26
Sv: Thyroid USP til danskere
tusind tak søde.. det hjælper nu så dejligt med noget støtte...
jeg skrev til ham igen og klaede over at jeg jo var taget til ham fordi jeg fik af vide af sekrætæren at han gerne ville udskrive resept til mig og nu har jeg spildt pengene.. det hjalp lidt... så nu vil han gerne udskrive amour fra glostrup apotek. i stedet for erfa...
det er da bedre end ingenting.. det kan jo også være at jeg er en af dem der tager godt imod amour selv om en del ikke kunne med den længede efter den blev ændret..
men så vidt jeg kan læse her inde er den måske nok ikke lige så god som erfa men stadig bedre end det syntetisk..
så jeg må nøjes med at prøve det i starten og så håbe at det er det rigtige for mig eller prøve at skaffe erfaen senere..
jeg har hørt at der er en læge lidt uden for århus som kender til erfa og vist gerne udskriver det, men der er svært for mig at tage så langt i min tilstand (muskelsvaghed, træthed og overfølsomhed over for andres parfume rog osv) uden en bil. puls han kun har tider om formiddagen og jeg bliver temmelig syg hvis jeg prøver at såt op inden 10.. får så meget kvalme at jeg er ude af stand til at køre bus/tog uden at kaste op..
men jeg må prøve at se om ikke jeg langsomt kan tilvende mig til at komme tidligere op igen;-)
og måske se om det kan lykkedes at skaffe en chauffør og bil på en eller anden måde;-)
tak for støtten;-)
karina
Lignende tråder
-
Nutri Thyroid -Thyroxine-free Thyroid Concentrate
Av Rogi i forumet Kosttilskudd/naturmedisin for skjoldbruskkjertelSvar: 2Siste melding: 25-11-09, 10:30 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29 -
Råd til danskere
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 19-10-09, 19:24 -
Danskere (og nordmenn?) får for lidt D-vitamin
Av Anisa i forumet D-vitaminSvar: 0Siste melding: 28-07-09, 18:57

Svar med sitat

Bokmerker