Viser søkeresultater 1 til 10 av 10

Hybrid View

Medlem siden
    Nov 2011
    Sted
    Stor-Osloregionen
    Alder
    74
    Meldinger
    852

Post Sv: "Binyretrøtthet" av James L. Wilson

Tusen takk Anisa.
    Jeg har lest litt på linken og ser at bla Vigdis har kommentert og fortalt noe av innholdet. Er tilbake først i slutten av jan 12, så etter det får jeg begynne å lese boken om binyretretthet.

Jeg leser engelsk, men må bruke så mye mer av mine krefter og konsentrasjon til det.
    Når jeg er i Spania skal jeg spørre på et apotek etter DLPA og 5-HTP bare for å høre hva de mener om virkning osv. De har egne deler av apotek med "urter". Det å få info fra flere er nyttig og lærerikt.
    Den 16 har jeg brukt Thyroid en mnd. Det føles som flere. Pga av kosthold endringer og opplevelsen av å bli dårligere enn bedre i starten. Det har gitt meg en spesiell tidsopplevelse. Nå er jeg så pass bra at jeg skal holde på for å oppnå bedre helse i enden av tunellen.

Medlem siden
    Nov 2011
    Sted
    Stor-Osloregionen
    Alder
    74
    Meldinger
    852

Post Sv: "Binyretrøtthet" av James L. Wilson

Nå er boken bestilt og jeg venter med glede. Har akkurat lest Lavt stoffskifte årsak til de fleste sykdommer. Her var det masse kjent info. Men en del som gjør at jeg må lese den en gang til. Det tar tid å forstå alt en leser. Og så er vi jo forskjellige alle. Så mye kunnskap har gjort det lettere å navigere i landskapet.
    Kan ikke si hvor glad jeg er for all info som har kommet og at det finnes leger som tar dette på alvor.
    Etter at jeg startet med amour thyoid har jeg blitt mye bedre. Men nu tar" vi " fatt på binyrene. Har bestilt ADrenal grandular support pluss DHEA. Jeg har bestilt mer for tarm og søvn.
    Så jeg er i støtet og er glad for legen og dette foraet

Lignende tråder

1. "Binyretrøtthet" av James L. Wilson
    Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 8
    Siste melding: 25-09-11, 20:28
  2. Hvad er "fagmand", "fagfolk" eller "faglig ballast"?
    Av Anisa i forumet Diverse relatert til helse og sykdom
    Svar: 1
    Siste melding: 22-09-10, 15:29
  3. "Binyretrøtthet" av James L. Wilson
    Av Anisa i forumet Biblioteket
    Svar: 5
    Siste melding: 29-06-09, 13:16
  4. "Vores stjålne fremtid" ("Our Stolen Future")
    Av Anisa i forumet Andre bøker
    Svar: 4
    Siste melding: 07-03-09, 16:12
  5. "konen", "damen", "madamen" mm. er prol.
    Av Anisa i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)
    Svar: 2
    Siste melding: 02-03-09, 17:11

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn