Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
13-12-11, 11:12 #11
Sv: Dagboken til Vibeke S
Magnesiumolje er i hus

Jeg er veldig spent på dette, kanskje det også kan virke bra på restless legs som jeg er plaget av?
På flasken står det at man skal spraye den på huden, men hvor?
Ellers går det ikke akkurat raskt framover med helbreden...
Jeg hadde 1.5 fin dag, før jeg ble trøtt og slapp. Nå er jeg så sliten så sliten, orker ikke noe og huset flyter.
Fryser mye, så jeg tror jeg har lavt stoffskifte nå. Samtidig svinger det mye, og pulsen kan variere fra 80-90 den ene morgenen til 50-60 den neste morgenen.
Så ene dagen er jeg kok varm, urolig og rastløs og neste dagen er jeg kald, trøtt og kraftløs. Samtidig har jeg fått så innmari vondt i ryggen, mellom skulderbladene. Dette øker på når jeg er kald, og kan være helt borte når jeg er varm.
MEN jeg er bedre enn jeg var faktisk. Jeg er mye mer meg selv, og ikke en som hadde skiftet personligheten som jeg opplevde tidligere i høst. Jeg kan være mye mer til stede for min datter, og jeg fungerer i settinger med flere mennesker. I dag var det Luciafeiring i bernehagen, og det vare veldig koselig. Jeg er også flink til å se mine egne begrensninger, og deltar på det som føles ok.
Samtidig er jeg utålmodig. Å bli frisk i denne sneglefarten er en utfordring. Å få små glimt av en hjerne som fungerer før tåken legger seg på plass igjen, er egentlig mer deprimerende enn oppmuntrende. Og veldig - skremmende - må jeg innrømme.
På torsdag får jeg svar på blodprøver av binyremargen, som jeg håper er negativ. Så skal jeg tilbake til spesialisten i januar og ta nye prøver, så får vi se. Jeg håper jeg kan klare å jobbe 50% fra februar, men er redd det er mer en ønskedrøm enn en realitet desverre. Kanskje det er bedre å fortsette å være sykemeldt, og heller dra inn på jobben og skrive når jeg føler meg pigg. Så har jeg i alle fall ikke dette presset på meg.Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker