Sitat Opprinnelig skrevet av Simba Vis post
nå men lige nu synes jeg jeg kan mærke en forskel - jeg har stadig alle de møjsymptomer , men meget er mindsket - blandt andet er mavesmerterne nu reduceret med 75 % huden er blevet pænere , erfaen er allerede begyndt at virke - det der piner mig mest lige nu er kramperne i kroppen og at jeg koger indvendigt . men det skal vel have tid til at virke
Hvis det er krampe i musklerne udenpå eller inde i kroppen, eller andre "trækninger"... prøv natron og salt. Se hvilken af dem, virker bedst og hurtigst, hvis det vil virke.

Start med at opløse 1 tsk natron og næste gang 1 tsk havsalt i et glas kogt, lunkent vand, og drik ud. Observer. Fortsætter kramperne, eller næste gang, prøv 2 tsk natron opløst i vand. Næste gang igen prøv 2 stk havsalt. Efter de 4 (om)gange burde du være i stand til at bedømme OM det hjælper, og om 1 tsk virker lige så godt som 2, og om det er natron eller salt der virker bedst.

Det er i hvert fald værd at teste. Jeg har mødt forbløffende mange, hvis krampe, spasmer i muskler forsvandt efter denne "behandling", endda nogen gange blev selv ødemer på hænder og fødder mindre.