Viser søkeresultater 1 til 10 av 62
Threaded View
-
09-12-11, 22:36 #10
Sv: Binyrene. Forhøyete kryptopyrroler, og "under- og overmethylation"
Det har gått fint å kutte ut Cortef og formen går stadig fremover. En av de værste tingene jeg har kunnet gjøre tidligere er å gå å handle i butikker. Etter kort tid, 5-30 min, er jeg vanligvis helt utslitt og hodet en eneste stor tåkedott. Det eneste jeg ønsker er å få komme meg hjem og lagt meg ned et stille sted. Denne uken har jeg vært ute å handlet julegaver flere ganger i et par timer og vært et helt oppreist og ikke tåkete i hodet etterpå. Litt sliten, men helt anerledes enn tidligere. Det er helt herlig:-) Merker også at jeg har mye større tålmodighet med min små barn og det det medfører av lyd etc.:-)
Så har du problemer med binyrene eller symptomer som tilsier dette så kan det være lurt å sjekke opp de tilstandene jeg har skrevet om i denne tråden.
Lignende tråder
-
Forelesning om binyrene (Youtube)
Av Mod i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 27-02-11, 18:44 -
Julestresset og binyrene
Av Rufus i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-12-10, 17:07 -
Wilsons kostsirkel (binyrene)
Av Anisa i forumet Helbred og kostholdSvar: 8Siste melding: 03-01-10, 12:15 -
Hypothyreose eller binyrene?
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 14-11-09, 14:13

Svar med sitat

Bokmerker