Viser søkeresultater 1 til 10 av 50
Threaded View
-
20-06-06, 12:18 #29
titrerinfsresultatet og mononukleose. her var det mange fremmedord Finn. Jeg vet ikke egentlig hva jeg snakker om skjønner du, jeg bare stusset på at borrelia var med på det ene analysearket og ikke det andre. Fikk meg til å undre om endoen kunne vært så frekk at han bare hadde påført "borrelia = negativ" for å gjøre meg til lags, uten egentlig at prøven var tatt. (Ettersom det ikke sto noe om borrelia på analysearket sekretæren ga meg.
Det endokrinologen gjorde, var iallfall og konstatere at jeg har cytomegal og epstein barr ggi antistoffer i kroppen. I såfall lurer jeg på hvordan jeg kan senke disse antistoffene. (nora har jo kanskje særlig en interesse for senking av antistoffer). En annen ting er at endoen ikke kunne si sikkert om jeg hadde hatt kyssesyken, det var kanskje/kanskje ikke, han visste ikke, jeg forsto det slik at jeg godt kunne ha epstein barr viruset uten å ha kyssesyken. Han var med andre ord ikke særlig oppklarende.
Det med ferritin hadde egentlig ikke noe med saken og gjøre, bare så noen skrev i en annen tråd at det er normalt at ferritin synker til litt under hundre ved hypotyreose, så ville sjekke om dette stemte hos meg. Har en masse "S-alat" og "S-gt" osv. på analysearket, men ingen s-ferritin, så lurte på om denne hadde et annet kodenavn.
Lignende tråder
-
Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Av Elbeth i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 70Siste melding: 16-05-14, 13:06 -
Gi ALDRI opp!!!
Av Jeanette Ws. i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 3Siste melding: 01-02-11, 17:58 -
Noen av dere som har fått Erfa Thyroid?
Av ella i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 11Siste melding: 12-12-09, 21:03 -
Jeg går ned i vekt som aldri før!
Av Shanita i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 17Siste melding: 17-05-08, 14:33 -
Bedre sent enn aldri
Av Lisbeth i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 25-02-07, 18:56

Svar med sitat
Bokmerker