Viser søkeresultater 1 til 10 av 172
Tråd: Dagboken til Vibeke W
Threaded View
-
07-12-11, 17:52 #11
Sv: Dagboken til Vibeke S
En liten oppdatering her, ting endrer seg virkelig i kroppen min!
Jeg er ganske så sikker på at jeg nå er hypo, mange nye symtomer har kommet til, og heldigvis, mange har forsvunnet
Ikke høy puls og uro og alt dette som hyper førte til.
Nå er jeg trøtt og kald, det er så utrolig lenge siden jeg har frøset! Men nå er jeg inni margen kald på en måte, og ikke minst på hender og føtter.
Trettheten er her konstant, men jeg får ikke sove mer av den grunn, ikke hjelper det stort å sove heller. Øynene er alltid tunge, slik at det føles vanskelig å holde dem åpne.
Har relativt ofte hodepine, så og si daglig. Og ryggen er vond og øm, det er nok muskulært, men jeg kan ikke helt forstå hvorfor jeg har det nå? Jeg belaster jo ikke ryggen nevneverdig.
Men på tross av dette er er det en bedre hverdag enn hyperdagene, så de håper jeg er talte for godt!
Jeg leste at denne typen betennelse i kjertelen oftest går over i hypo i noen måneder, før 90% blir friske igjen.
Det beste med endringen er at jeg kjenner meg selv igjen, jeg er meg selv igjen. En trøtt utgave av meg, det er så, men jeg reagerer slik jeg pleier på ulike ting, og takler mye bedre å være med andre mennsker, å snakke med folk. Jeg tenker som så at jeg muligens kan gå tilbake til jobb i 50% over jul, men vi får se det litt an.
Jeg har forøvrig bestilt magnesiumolje, og er svært spent på hvordan dette vil virke på meg!Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Dagboken til Tone
Av toneij i forumet DagbokerSvar: 66Siste melding: 10-01-13, 22:52 -
Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Av Fanni i forumet DagbokerSvar: 62Siste melding: 29-04-12, 14:14

Svar med sitat

Bokmerker