Dagen i dag har vært veldig fin :-) Jeg har bare vært hjemme, ikke noe stess. Jeg har vært oppegående og ganske våken store deler av dagen, og mye mindre tåkete i hodet. Veldig deilig.

Det var ett par timer på tidlig ettermiddag jeg var veldig sliten og trøtt, nesten rett etter jeg tok den siste armouren.

I dag har jeg tatt 30 mg armour til frokost kl 09.30 og en armour 30 mg i 13 tiden. Ikke noe etter det.

Jeg har bestemt meg for å ta en 30 mg til tidlig og en 30 mg når jeg føler behovet melde seg på formiddagen/ettermiddagen en gang.

Ser ut som jeg nå trenger å ta den neste 30 mg armouren, altså den som jeg tar etter jeg har tatt den til frokost tidligere enn før. Startet med å ta 30 mg til frokost og 30 mg i 16 tida, og nå må jeg ta den andre i 13 tida.

Jeg ser ikke på klokka når jeg tar den siste armouren, men jeg følger kroppen min og gjør det når jeg føler det er behov.

Men jeg skal holde meg til 2 x 30 mg i ett par uker.

Noen som har noen innspill på om det etter di 2 ukene er lurt å øke dosen på morgenen til kansje 45 mg eller 60 mg og fortsette med den formiddag/ettermiddag på 30 mg ELLER ta 30 mg til frokost og 30 mg til formiddag/ettermiddag og kanskje 15mg på kvelden?