Viser søkeresultater 1 til 10 av 63

Threaded View

Medlem siden
    Nov 2011
    Meldinger
    91

Standard Sv: Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid

Igår på formiddagen var jeg kjempesliten og trøtt, så jeg måtte legge meg. Sov litt over en time og fikk ikke sovet før 02 i natt. Jeg var nok sliten av en grunn. Litt stress og mye i heimen. På kvelden i går hadde jeg det veldig fint.

I dag våknet jeg og hadde det ganske fint. Trøtt og sliten fortsatt, men litt bedre enn før tablett start. I tillegg føler jeg meg litt mer med på en måte! Det er deilig.

Det som er kjempefint er at kroppen er mer avslappet og det er lettere å puste. Sånn ordentlig puste, helt inn avslappet pust. Tror musklene mine må ha vært veldig stive eller cellene fulle av slaggstoffer eller noe? For det har vært kjempevondt å dra pusten inn, det er blitt mye bedre. Kjenner det fortsatt men ikke på samme måte som før. Og hendene mine har jo fått litt varme i seg!

Me njeg merker litt iling i bena, spesielt i leggene.... Hva kan det være?

Jeg har bestilt meg en prøvepakke av jern, så får jeg prøve de og de hvordan jeg synes de er før jeg event. kjøper en pakke.

I dag tok jeg 30 mg armour kl 9.30 og spiste noe med hvitsaus kl 11. Det var kasnkje ikke så lurt? ( Kalsium) Glemte meg bort med 2-3 timer etter inntak. Spiste froskost 1,5t etter inntak av armour, har det noe å si egentlig? At jeg ikke spiser 20minutter etter inntak. Står på boksen " tygges 20 minuter før frokost".

C og D3 er det vel det samme når jeg tar?

Søren multivitaminen tok jeg ca. kl 11 også, og den er det jo jern i.
    Ja, jeg får prøve å være flinkere i morgen! ;-)))

I dag kjenner jeg noen ganger et lite press nære hjerte? Iallfall på venstre side omtrent i puppehøyde. Ikke vondt, men bare litt rart.

Nå har jeg lest pakkningsvedlegget til armour thyroid på nettet, kan ikke se at det står noe om inntak av jern og kasium der... Overser jeg det eller?
    Sist endret av Fanni; 06-12-11 kl 11:11 Begrunnelse: lest pakningsvedlegg

Lignende tråder

1. Dagboken til Vibeke W
    Av VibekeW i forumet Dagboker
    Svar: 171
    Siste melding: 30-03-14, 08:45
  2. Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
    Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 9
    Siste melding: 14-02-10, 11:54
  3. Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
    Av nora i forumet Emner startet av Nora
    Svar: 9
    Siste melding: 14-02-10, 11:54
  4. Svar: 0
    Siste melding: 09-11-09, 10:29

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •