Sitat Opprinnelig skrevet av Fanni Vis post
Er det ikke helt fantastisk at en så bitteliten pille med hormoener skal ha så mye å si? Det er sjokkerende og ikke sjokkerende på en gang! Og at man merker forskjell så fort, og merker på kroppen når man bør ha mer. Kroppen er fantastisk. Jeg er så glad for at dette virker etter å ha hatt det sånn så lenge, mange år at jeg er helt rørt. Og jeg har hatt rett helt tiden at det ikke er fibromyalgi og mulig depresjon!
JA! Det var det jeg visste! Det nærmeste jeg kan komme depresjon er at jeg har vært oppgitt pga. at kroppen og hodet ikke var med. Fikk til og med sarotex i små doser, for smerter. sluttet med det etter 2 mnd, ble så sur av det og det virket absolutt ikke. Det er vel ca. 2 år siden jeg fikk prøve det.

Synd at så mange får feil diagnose.

Håper denne stigningen fortsetter og alle symptomer på lavtstoffskifte blir borte. Det er deilig å føle seg litt mer med i verden igjen.

I morgen og lørdag skal jeg på jobb, kan ikke si jeg gleder meg men det går nok bra. Iallfall kanskje bedre da enn på lenge nå som tablettene virker litt.

MAn skal jammen være oppegående for å få hjelp altså! Ett forum som dette er gull verdt!
Vi er vel i samme båt, vi Fanni, slik jeg forstår det har du begynt med Armour for å se om det hjelper. Jeg har også tenkt å gjøre det om en stund. Din utvikling vil bli fulgt med interesse Lykke til - vær forberedt på at det går opp og ned.
Klem.