Meldte meg inn 11 november ser jeg, men vært aktiv i 4-5dager ;-)

Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
Ja, det er en utrolig lettelse at kunne holde varmen ... og den kuldefølelse, man har på grund af lavt stofskifte er jo en ubeskrivelig en, som man ikke kender, før stofskiftet falder, synes jeg. Så meget eller på sådan en måde KAN man slet ikke fryse med normalt stofskifte ...

Så tillykke med det.

Og når du slapper så godt af med thyroid, så ville jeg måske nok i dit sted vove at tage lidt ekstra. Men hvis du gør det, så vil jeg foreslå dig at dele dosen op i mange små, så du kan mærke, hvor du "er kommet til".
Når jeg sætter dosen op, gør jeg ofte det, at jeg deler op og så bare tager den største portion om morgenen men et par stykker senere, og ofte har jeg ventet med den sidste lillebitte bid (15-30 mg) til sengetid.

Nok en god idé at gemme kosttilskud, der evt. kommer på tværs, til dagen efter. Bare til du ved, hvor det bærer hen med medicinen. Ellers er det vel et uoverskueligt arbejde at få nok tid mellem de enkelte dele ....?

Åja, sånn ja!

Jeg kan vel egentlig ikke ta multivitaminer rett etter frokost, for da har det jo bare gått ca. 1time fra inntak av armour. Det er jo jern i den.

forutenom multivitaminen tar jeg 2-3 g C vitamin i form av pulver fordelt på ca. 2-3 ganger daglig, og D3 80u fordelt på 2-3 ganger daglig, også tar jeg omega 3 en gang daglig.

Eller det vil si at jeg har startet opp på dette igjen nå, for 2 dager siden. Tok dette inntil 4 mnd siden. Og startet igjen nå ETTER at jeg hadde tatt blodprøver.

Jeg har faktisk ikke merket hvor kald og stiv jeg egentlig har vært i fingrene, har jo merket ar jeg er stiv og kald MEN ikke SÅ mye. Merker det godt nå som jeg faktisk kjenner meg varm og god i hendene.