Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
01-12-11, 14:05 #28
Sv: Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Jo, jeg er enig med deg i det
Man er ansvarlig for sine egen handlinger men det er så fint med tilbakemeldinger når man ikke har peiling og egentlig ikke vet noen ting om lavtstoffskifte og heller ikke om selve medisinen og medisineringen. Jeg meldte meg inn her for ca. 4 dager siden. Har lest litt her inne, men kan jo ikke noe om det enda. Lært litt av å lese her da. Supert at dere som kan masse svarer *klem* Takk! :-)
Jeg merker ingenting på hjerte mitt jeg altså. Ikke har jeg merket noe før tabletter og ikke nå etter. KAnskje bare at hjerte virket litt stressa før, legen komenterete også dette, det føler jeg ikke nå etter at jeg har tatt armour noen dager.
Det eneste jeg merker er at kroppen er roligere og det er lettere å puste, nesten som noen muskler slapper bedre av så det er lettere å puste. Ellers er jeg litt mer opplagt.
Tok faktisk 1/2 tablett, 15 mg for ca. 45 minutter siden og kjenner faktisk at jeg varmere i hendene, i fingrene. Utrolig deilig.
Lignende tråder
-
Dagboken til Vibeke W
Av VibekeW i forumet DagbokerSvar: 171Siste melding: 30-03-14, 08:45 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker