Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
01-12-11, 13:07 #24
Sv: Dagboken til Fanni, i gang med Armour Thyroid
Takk for svar!
Så jeg bør ikke ta melk heller da, vente ett par timer etter jeg har tatt den.
Legen har sagt at jeg skal prøve 30mg armour først, i 14 dager. Han visste ikke om det ville ha noe effekt, pga. binyrene, men det har effekt. Skulle vel starte litt rolig for jeg er operert for hjerte for over 25 år siden også, men er erklert omtrent frisk av det nå.
Så jeg tenkte på om jeg blir veldig sliten og trøtt og tåken kommer tilbake foran øyene og i hodet og litt urolig i kroppen. Merker jeg begynner å bli i dårligere form igjen nå, samme som i går på denne tiden.
Tenker da om jeg kan ta 1/2 tablett i 16 tiden. Da blir jo det mer enn det jeg egentlig skal.
Hva er det som kan skje om jeg tar for mye? altså om det blir for mye med 30mg morgen og om jeg tar 15 mg nå på ettermiddagen. For mye for fort tenker jeg på da, det er jo bare 3 dager siden jeg startet på dette her.
Kjenner jeg har litt lyst til å prøve altså... men ikke om det kan være dumt å prøve.
Lignende tråder
-
Dagboken til Vibeke W
Av VibekeW i forumet DagbokerSvar: 171Siste melding: 30-03-14, 08:45 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Relis om Thyroid, armour Thyroid osv.
Av nora i forumet Emner startet av NoraSvar: 9Siste melding: 14-02-10, 11:54 -
Lenker til saken om Armour Thyroid, Nature-Throid, Westhroid og Erfa Thyroid
Av Mod i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 09-11-09, 10:29

Svar med sitat
Bokmerker