Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Threaded View
-
29-11-11, 18:08 #7
Sv: Noen som kan kjenne seg igjen i min historie?
Heisann, jeg kan kjenne meg igjen delvis i din historie

Det ene er denne økende hårveksten. jeg har det i ansiktet og brystet! Jeg har det pga PCOS og insulinresistens. Derfor har jeg også en pølse rundt magen, og kroppen du beskriver er veldig typisk for folk med PCOS. Så det kan være mindre alvorlige ting enn Cushings! Jeg oppdaget dette for 5 år siden, og ble faktisk også utredet for Cusings, men vi fant ikke årsaken til at jeg var helt utmattet og utkjørt før jeg gikk på Lindbergklinikken hvor jeg fikk stilt rett diagnose og hjelp til omlegging av kostholdet.
Det andre jeg kjenner igjen er denne høye pulsen og uroen. Dette fikk jeg nå i høst. Med dette følger også vanskelig å tenke klart og logisk og en virkelig dårlig hukommelse. Jeg fikk målt noe forhøyet stoffskifte, dvs høy fT4 (28). Ikke noe annet galt med blodprøvene mine. Jeg har blitt sjekket for diverse, men spsisalisten har vel nå konkludert med at det er betennelse i skjoldbruskkjertelen. Jeg har også en ganske stor struma. Skal også sjekkes for noe med binyremargen, men jeg tror det er lite holdt i dette. Jeg er bedre nå enn tidligere i høst, pulsen har f eks falt fra 100 til 70, og det er herlig å ikke ha denne forferdelige uroen!
Ellers må jeg ta B-12 sprøyte hver 2. måned for å fungere.
Håper du får gode svar fra undersøkelser og hjelp! Det er forferdelig å gå slik med så mye uro. Jeg fikk her hjelp av homeopatiske midler faktisk, så jeg kunne klare å holde ut dagene. Ellers må jeg holde meg i aktivitet og går mye på tur hver dag for å holde uroen i sjakk.
Lykke til!
Høyt Ft4, formen svinger fra bra til dårlig.
Dagboken til VibekeW
Lignende tråder
-
Vanskelig å vise/kjenne følelser
Av akas i forumet Familielivet med stoffskiftesykdomSvar: 26Siste melding: 07-11-12, 18:22 -
Er det noen som kjenner igjen disse symptomene?
Av Puselille i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 26-02-10, 10:08 -
Min historie.......
Av Ninamor 74 i forumet PresentasjonerSvar: 7Siste melding: 08-02-10, 07:33 -
Min historie
Av Carro i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 21-03-09, 07:02 -
Min historie...
Av liten i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 12-07-06, 09:14

Svar med sitat

Bokmerker