n`Finn..
Har sikker kommet til å formulere det slik rexxy69, men det er ikke jeg som mener det - det er de som har konstruert testen.
Det er en del av forklaringen på hva testen kan vise og hva den ikke kan vise.
Beklager at jeg til stadighet formulerer meg slik.....
Da har jeg feiloppfattet, men da har vi avklart hvem som mener hva
Så er det jo fortvilende at bahandlerapparatet ikke setter inn noe somhelst av tenkbare virkemidler for å stoppe en kjertelbetennelse når man vet konsekvensene.
Så lenge behandlerapparatet utfører denne testen og ikke engang følger opp med de enkleste og vel kjente (burde være) tester av Selen, Sink og Jodnivåer samt støtter thyriodea med stoffskiftehormon når Anti-TPO er positiv men kun inntar "vente og se" holdningen mens pasientene lider er forkastelig. Jeg har ikke fulgt dollartegnet for å se hvem som tjener mest penger på å utføre denne testen men antar svaret er å finne der. For pasientene spiller det jo ingen rolle om antistoffene er skyhøye så lenge ingen i behandlerapparatet har kunnskap til å sette inn mottiltak.

Er det for å rekruttere kunder til syntetindustrien ?
Det ville jo ikke forundre meg om jeg følger dollartegnet om de som tjener penger på Anti-TPO testen er de samme som tjener penger på syntetmedisiner. (Mulig jeg har funnet ett nytt interesseområde her n`Finn!)

H:-)