Viser søkeresultater 1 til 10 av 31
Threaded View
-
28-11-11, 18:57 #27
Sv: Lightning Process
Lightening Process (LP) kurs virker ikke å være noe annet enn MANIPULERING med syke mennesker! Noe jeg ble mest skeptisk til, var at deltakerne måtte underskrive på at de var friske etter endt kurs, selv om bloggskriveren ikke følte bedring i det hele tatt !!
Ja, vi måtte skrive under på et skjema at vi var friske. Jeg var da så slapp og lå på gulvet, og i og med at jeg gjorde ME, og at jeg i bunn og grunn var helt frisk (jeg skulle bare gjøre prosessen og trene hjernen og kroppen), så underskrev jeg. Jeg har i etterkant undret over om disse underskriftene utgjør grunnlaget for at Lightning Process-systemet påstår at de får folk friskeÅ ikke kunne få stille kritiske spørsmål verken før eller kurset etter er egentlig helt uhørt, og er jo også en måte å manipulere på !
Vi fikk ikke stille spørsmål, komme med motforestillinger eller egne tanker underveis, men det ser jeg på som bagatellmessig. Vi fikk heller ikke i særlig grad lov å kommunisere med de andre deltagerne.Ordene taler sitt eget språk HJERNEVASK !Jeg tenker først nå i ettertid at det å være "klar" betyr at man stiller seg åpen for den hjernevask som LP utøver.Når attpåtil NAV støtter seg til slike kurs, er jo i seg selv forunderlig - vel vitende om at de iKKE betaler femten tusen kroner for pasienter - kursdeltakere !
Hva er det NAV her går god for med Lightening Process ?? Mener NAV at ME ikke er en sykdom ??
Og, hvis NAV går god for slike kurs på grunn av "alle som ble helbredet" (= underskriftene fra deltakerne) er deres innblanding et scoop for videre Coaching
og stadige nye Lightening Process kurs vil dukke opp med å fortelle om sin fortreffelighet! Det har de jo utallige underskrifter på !!Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
Lignende tråder
-
Lightning Process
Av Vigdis i forumet Nyttige linkerSvar: 20Siste melding: 28-11-11, 22:48

Svar med sitat

Bokmerker