Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
25-11-11, 07:35 #7
Sv: Fra frisk til syk! Kroppen og skjoldkjertelhormoner
Det er ikke det du skal tenke på nå! Første bud er å bli frisk! Du skal ikke trene mer enn du orker når du har binyreproblemer. Eller er hypothyroid. Om du opplever at kroppen ikke klarer å restituere seg dagen etter, har du trent for hardt, og det fungerer dårlig for binyrer på sparebluss. Etterhvert som du blir friskere, kan du sannsynligvis trene hardere, gå lengre, tøye grensene. Så vil sannsynligvis noen kilo forsvinne.Er det umulig å gå ned i vekt med lavt stoffskifte, takknemmelig for gode råd : )
Men som sagt, du skal ikke tenke slanking der du er nå. Da er du på ville veier. Jeg skjønner frustrasjonen din, jeg la på meg da jeg var på det sykeste. Men jeg tror ikke det skyldtes verken at jeg spiste hormoner eller at jeg var hypothyroid (som jeg hadde vært i mange år allerede). Vekta kom da jeg ble så syk at aktivitetsnivået gikk ned. Nå har jeg tatt av de fleste kiloene. Ting tar tid. Vær tålmodig. Elsk deg selv slik du er, akkurat nå, selv med flere kilo enn du egentlig ønsker deg
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
vann i kroppen....
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifteSvar: 21Siste melding: 05-09-10, 01:23 -
Vand i kroppen
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 27-10-08, 23:21 -
Vand i kroppen
Av gitteh i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 05-01-08, 17:23 -
Hårvekst på kroppen
Av jessica i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 3Siste melding: 21-08-07, 13:19 -
Smerter i kroppen
Av MetteS i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 22Siste melding: 13-10-06, 00:12

Svar med sitat

Bokmerker