Sitat Opprinnelig skrevet av Nielsigne Vis post
Ja, nogle homøopatiske præparater virker ok, må jeg jo indrømme, selvom jeg har det lidt hårdt med læren bag. Men det er selvfølgelig overhovedet ikke sikkert, at det virker af den ideologi, som er baggrunden for præparaterne Min mor har i mange år gået hos en homøopat, der har hjulpet hende med adskilligt. Men 10M - hva er det?

Binyretræthed er jo noget, alle kan komme til at lide af, stofskiftesyg eller ej. Det har jo en masse med stress / overbelastning at gøre ... Se dig om i de underfora, der handler om binyretræthed og forsøg dig frem Fx progesteroncreme kan i hvert fald alle kvinder bruge. Rosenrod og chrom ... Og dejligt med salt på maden.

Nielsigne
10M sier noe om styrken.
Jeg kan jo ikke med sikkerhet si om det hjelper, men jeg har jo i perioder veldig mye uro i kroppen, hjertebank og stress. Og jeg blir helt gal når jeg har dette. Blir irritabel og sinna og det er veldig ubehagelig. Da tar jeg en slik pille og legger den under tunga om morgenen, og utover dagen kommer roen tilbake i kroppen. Så jeg har en ganske klar formening om at dette hjelper meg faktisk. Jeg får i alle fall en bedre hverdag!