Spesialisten ringte meg, og de siste prøvene ser greie ut. Da jeg var på Volvat for to uker siden, var alle prøvene fine, og Ft4 var på 21. På Haukeland på fredagen var Ft4 på 27. Så det er ingen poeng å sjekke denne hormonresistensen (Puh!). Dette er mest sannsynlig en betennelse i skjoldbruskkjertelen. Hun skal ta en annen prøve også, for å sjekke om det er en binyremargtretthet, men mest sannsynlig er det en betennelse (subakutt tyoreoiditt). Dette kan man bare observere for å bekrefte. Det tar ca 8 mnd for betennelsen å dø ut, og da er jeg jo halvveis på den ferden. Jeg skal tilbake til henne i slutten av januar for en kontroll. Mest sannsynlig blir jeg helt fin igjen.
Dette kan komme etter mye stress i perioder, og hun tror godt at det kan ha oppstått etter at jeg fikk min datter for 2 år siden og de travle første årene. Hun sov f eks ikke natta gjennom før i februar, så jeg var jo ekstremt sliten.

Jeg er så enormt lettet, også er jeg så utrolig glad for at homeopatmedisinene virker slik at jeg ikke har all denne uroen i meg hele tiden.