Viser søkeresultater 1 til 10 av 24
Tråd: Lei meg, sint, redd...
Threaded View
-
22-11-11, 21:57 #19
Bruker
- Medlem siden
- May 2011
- Meldinger
- 44
Sv: Lei meg, sint, redd...
Nielsigne:
,
, og atter en gang
!
En doktorgradsavhandling, faktisk. Jeg blir alltid så fascinert når det brukes millioner av kroner i forskningsstøtte for å understreke det åpenbare. Dette kunne jo alle vi fortelle legene, ja endatil betale for å få fortalt det. Hvor mange penger har ikke vi brukt på nettopp å fortelle leger hvordan vi vurderer VÅR EGEN livskvalitet? Jeg må nesten bare le.
"Jamen, du HAR jo slået knæet!" Verste jeg har hørt! Har omtrent ikke ord... Jeg kjenner som deg, jeg tror jeg holder meg unna legen i lang tid framover. Nå er jeg omtrent aldri hos lege uansett, men må vel en tur om et års tid for å måle tsh og ft4-helligdommene igjen. Men så flott at du møtte denne overlegen som viste empati, hjelpevillighet og lærevilje!
Bettie B, jeg har ikke sjekket vit. D og selen, nei. Tror saktens jeg skal la være å "plage" legen med en slik forespørsel.
Nå tar jeg vit. D-tilskudd hele året, av riktig type, så jeg får tro det skal være greit. Selen tenker jeg seriøst på å prøve etter å ha lest her inne!
Så takk for det rådet!
Vigdis, får jeg tak i paranøtter så spiser jeg gjerne noen sånne. Ellers skal jeg se på Nielsignes linker om...*scrolle ned for å se hva det nå het*... selenmethionin!
Lignende tråder
-
Forvirret og litt redd
Av Nimue i forumet Mange symptomer, men flotte blodprøverSvar: 5Siste melding: 11-06-11, 22:04 -
Er skikkelig dårlig nå og er redd
Av otika i forumet Høyt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 07-05-07, 17:41 -
redd for prøveresultat
Av cathrin i forumet Hos legenSvar: 16Siste melding: 01-02-07, 11:47 -
JEG ER SINT!
Av cathrin i forumet Frustrert og leiSvar: 16Siste melding: 21-07-06, 07:10 -
jeg er så sint
Av villemo i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 23Siste melding: 05-06-06, 10:12

Svar med sitat
Bokmerker